1. Confirmarea comenzii
In momentul efectuarii unei comenzi de produse, va rugam sa furnizati informatii corecte, actuale si complete, conform datelor solicitate. Inainte de expedierea produselor se va verifica daca articolele comandate se afla in stoc si daca comanda este valida. Un reprezentant al firmei va contacta clientul, telefonic sau prin email, pentru a-i comunica date privind disponibilitatea produselor. Totodata vor fi verificate informatiile de livrare furnizate: numele, adresa unde se doreste primirea coletului si numarul de telefon la care cumparatorul poate fi contactat. Nicio comanda nu este expediata inainte de a fi verificata prin contactarea cumparatorului.
2. Disponibilitatea produselor
Fiecare produs prezentat este disponibil cu exceptia celor unde este specificata indisponibilitatea.
Pot exista situatii cand, datorita volumelor mari de vanzari, informatiile referitoare la stoc sa nu fie actualizate in timp real. De aceea un reprezentant magazinului va verifica stocul si disponibilitatea produselor inainte de a procesa fiecare comanda. Magazinul are dreptul sa nu onoreze o anumita comanda in cazul in care produsul nu se mai regaseste in oferta curenta sau este indisponibil.
Magazinul „alibebe.ro” nu accepta rezervarea de produse pentru a fi cumparate ulterior. Produsele sunt vandute in ordinea procesarii comenzilor. Produsele pot deveni “indisponibile” in orice moment, fara o notificare prealabila, pe masura ce stocul se epuizeaza. Orice comanda este considerata acceptata de magazin numai dupa verificarea disponibilitatii produselor.
3. Returnarea produselor
Conform legislatiei in vigoare, produsele pot fi returnate in termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestora, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in urma unei notificari scrise din partea cumparatorului.
In acest sens, cumparatorul poate returna produsul in conditiile de mai jos:
1. Cumparatorul va notifica prin email la contact@alibebe.ro asupra intentiei sale de a returna produsele, specificand obiectele pe care doreste sa le returneze.
2. In cazul cand cumparatorul doreste inlocuirea produsului cu acelasi produs de marime diferita, sau cu un alt produs, va specifica acest lucru in mailul prin care notifica intentia de returnare. De asemenea, in cazul cand se doreste transferarea contravalorii produselor intr-un cont bancar, se va specifica numarul contului si banca.
3. Obiectele vor fi returnate in starea lor originala, cu toate etichetele intacte, in ambalajul initial.
4. Obiectele fara ambalajul original, cu etichetele rupte, sifonate, cu semne de purtare sau orice alte alterari ale starii intiale nu pot fi acceptate spre returnare.
5. Coletul cu produsele returnate va fi trimis de catre client prin firma de curierat privat, fara ramburs, la adresa specificata pe colet. Costul transportului pentru returnarea sau schimbarea produselor va fi suportat de client.
6. In cazul indeplinirii conditiilor de retur cumparatorul va primi contravaloarea produselor cumparate. Costul transportului nu se returneaza. Sumele vor fi trimise prin transfer bancar.
7. Va rugam ca inainte de a returna produsele sa verificati daca sunt indeplinite conditiile de mai sus. In caz contrar, ne pare rau, dar nu va putem returna contravaloarea produselor.
Conform OUG 34/2014, art 16 – Exceptari de la dreptul de retragere,
nu se pot returna produsele care se incadreaza in urmatoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului ( acesta a oferit Bun de Tipar) şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (Practic dupa oferirea unui Bun de Tipar sau sinonime reprezentand un consintamant al Consumatorului)
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
4. Invitatiile de botez:
– Pe site-ul nostru este afisat pretul final care include: invitatia, tiparire text, plic, personalizare cu poza (acolo unde este cazul). In cazul in care in loc de plic invitatia este prevazuta cu teaca, cutiuta sau cufaras, asamblarea se realizeaza de catre client.
– Comanda minima: 30 invitatii.
– Dupa lansarea comenzii, in 2-4 zile lucratoare, veti primi macheta invitatiei personalizata cu textul si datele trimise de cumparator. Dupa primirea machetei, textul trebuie citit cu atentie maxima, in special la nume si date si transmis un reply cu textul ”Bun de tipar”. Dupa confirmarea bunului de tipar responsabilitatea privind corectitudinea textului apartine in exclusivitate clientului.
– Pentru invitatiile personalizate cu poza, va rugam sa ne transmiteti prin email, la contact@alibebe.ro o poza de calitate cu bebelusul dumneavoastra.
– Invitatiile de botez au un regim special, drept care se percepe un avans de 50% in contul firmei noastre, numai dupa primirea acceptului privind corectitudinea textului din partea clientului.